" Πήρα πίσω την υγεία μου "

10563102_1445486949054850_7391553656801025677_nBy Mαριάννα  Ευαγγέλου - Φύτρο
"ΠΕΤΑΞΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Αύγουστος 2012: Διάγνωση ΣΚΠ (σκλήρυνση κατά πλάκας )υποτροπιάζουσα.
Προτεινόμενη θεραπευτική αγωγή, ιντερφερόνη.
Ο καθένας μας μπορεί να καταλάβει την στενοχώρια, την απογοήτευση και την απελπισία, που μπορεί να νιώσει μια νέα μητέρα τριών μικρών παιδιών, όπως εγω, παίρνοντας στα χέρια της μια τετοια διάγνωση!
Οι γιατροί δεν μου έδωσαν καμιά  ελπίδα ίασης της ασθένειας παρα μόνο συμπτωματωλογική θεραπεία, δηλαδή ιντερφερόνη.

Φυσικά δεν γνώριζα πόσο επιβλαβείς παρενέργειες έχει για την υγεία του οργανισμού μου.
Ετσι την ξεκίνησα αλλα πραγματικά  ήμουν φοβισμένη κ απογοητευμένη.
Ο Θεός ομως, που είναι Μεγαλος, δεν με άφησε, και ετσι μετά απο λίγους μήνες, Μάρτιος 2013, ανακάλυψα τυχαία(;)το άρθρο της  κ. Μαριάννας Ευάγγελου.
Σκλήρυνση κατά πλάκας και αντιστροφή της, μέσω της διατροφής
Ομολογώ οτι δεν πείστηκα άμεσα.
Διερεύνησα την διατροφή κ την προέλευση της κ επικοινώνησα με την κ . Ευάγγελου.
Τελικα την άρχισα.
Τον Ιούλιο 2013, μόλις 3 μηνες διατροφής, εκανα την προγραμματισμένη μαγνητική τομογραφία.
Ω της εκπληξεως!
Οι γιατροἰ μου είπαν οτι ο ιστός της μυελίνης είχε αρχίσει να αναπλάθεται!
Ρώτησα, πως το εξηγήτε αυτό, τη στιγμή που μου είπατε ότι κανένα φάρμακο για την ΣΚΠ δεν εχει τέτοια αποτελέσματα;
Μου είχατε πει οτι η ασθένεια ειναι αυτοάνοση, αρα χωρίς ίαση, αρα χωρίς αποκατασταση της μυελινης.
Η απάντηση ήταν δεν γνωρίζουμε.
Πολύ απλοϊκή απάντηση νομίζω, χωρίς εξήγηση και χωρίς κανενα επιστημονικό επιχείρημα οπως θα περίμενε κανείς απο τους παντογνώστες γιατρους.
Φυσικά την απάντηση την διαβάσατε μόλις στο ανωτέρω άρθρο κ σας διαβεβαιώ πως οτι διαβάσατε ειναι αλήθεια.
Το εχω βιώσει πλέον!
Η ΣΚΠ δεν ειναι μια ανίατη ασθένεια.
Αντιμετωπίζεται πολύαποτελεσματικά με την εντατική κατευθυνόμενη διατροφή χωρίς την ανάγκη οποιουδήποτε φαρμάκου.

Το μόνο που πρέπει ν αλλάξουμε είναι οι συνήθειες μας κ οι πεποιθήσεις μας, οσον αφορά την αυθεντία της συμβατικής ιατρικής και των φάρμακο βιομηχανιών που θέλουν πελάτες εφ όρου ζωής!

Επιτέλους πρέπει να ξυπνήσουμε κ να πάρουμε την υπόθεση της υγείας μας στα χέρια μας.
Ας μην την αφήνουμε σε χέρια αναξιόπιστα ή έστω ανήμπορα πλἐον!
Σημερα,13 Αυγούστου 2014, εχω συμπληρώσει 17 μήνες διατροφής.
Τα αποτελέσματα είναι θεαματικα!
Ζω χωρίς φάρμακα, υγιής κ ευτυχισμένη με τον σύζυγό μου κ τα παιδιά μου.
Ειμαι μαζι τους σε κάθε στιγμή της ζωής τους κ το απολαμβανω οσο δεν φαντάζεστε!
Μπανια στη θάλασσα , εκδρομές, μια πλήρη οικογενιακή ζωή με ολη την ενεργητικότητα που απαιτεί!

Εχουμε ΕΠΙΛΟΓΗ!
Οι γιατροί και τα φάρμακα δεν καταφέρνουν να χτυπήσουν τα αυτοάνοσα νοσήματα.
Η συγκεκριμένη διατροφή μπορεί!

Εχουμε ΕΠΙΛΟΓΗ!
Μην αφήσετε κανέναν να σας πείσει για το αντίθετο!
Υπεύθυνοι για την υγεία μας είμαστε ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ!
Θα ηθελα να ευχαριστήσω απο καρδιάς την κ. Ευαγγέλου για την ακούραστη βοήθεια που μου προσφἐρει κ επιπλέον για τη συνεχή επαγρύπνηση της σε ολα τα θεματα υγείας μειζονος σημασίας!
Καλη δύναμη σε οσους αποφασίσουν ν ακολουθήσουν αυτόν το δρόμο,  να είστε σιγουροι οτι ειναι ο ΜΟΝΟΣ που θα σας οδηγησει ξανά ΣΤΗ ΖΩΗ! "

Αναστασία Σπύρογλου
Βιολόγος

Από  τη  σελίδα  Φύτρο