Υπέροχες συνταγές με βρώμη για δίαιτα και ευζωϊα

Υπέροχες συνταγές με βρώμη για δίαιτα και ευζωία!
Από  τη  σελίδα  eimaimama.gr

Στο νέο της κείμενο, η μαμά Νίκη Καβαδάτου μάς αποκαλύπτει το μυστικό της δίαιτάς της, το λόγο που αισθάνεται πιο καλά από ποτέ… Κυρίες μου, ήρθε η ώρα να ανακαλύψουμε όλες τη δύναμη της… βρώμης!!

«Μαμά, γιατί την λένε βρώμη, μήπως βρωμάει;;;«
Αχ αυτό το θέμα είναι ίσως και το πιο αγαπημένο μου.. και αυτό γιατί είναι λες και ανακάλυψα την Αμερική.. χα χα Η δικιά μου Αμερική είναι η… βρώμη!!

Και όχι! Η ΒΡΩΜΗ ΔΕΝ ΒΡΩΜΑΕΙ….
(Διαβάστε αναλυτικά )

Πριν απο μερικούς μηνες, σε μια άσχημη στιγμή μου (υγεία μου), χρειάστηκε να αλλάξω ριζικά διατροφή και φυσικά να χάσω μερικά κιλά, απομεινάρια καλοφαγίας καλοπέρασης, και εγκυμοσύνης.. Άντε, κοβεται το sex… το φαί γιατι να κοπεί, δηλαδή, κύριε πρόεδρε;

Μεσα λοιπόν στο πρόγραμμα διατροφής που μου δώσανε να ακολουθήσω, ηταν και 1 με 2 κουταλάκια βρώμη στο πρωινό.. Εμένα δεν μου ήταν ιδιαίτερα δύσκολο γιατί έτρωγα δημητριακά καθημερινά το πρωί, οπότε την ενέταξα άνετα!!! Ένα θα σας πω….

13 κιλά σε χρόνο DT…
Ναι ναι.. είναι απίστευτο καύσιμο.. Ανεβάζει τον μεταβολισμό και όλα λειτουργούν ρολόι..

Τέρμα η κατακράτηση, τα πρηξίματα, τα φουσκώματα, η δυσκοιλιότητα. Μονο με 2 κουταλάκια του γλυκού βρώμη ημερησίως..

Δεν είμαι διατροφολόγος, μια απλή και ταπεινή ζαχαροπλάστης είμαι, που της αρέσει η σοκολάτα και το καλό φαγητό!! Σας μιλώ καθαρά απο θέμα προσωπικής εμπειρίας, και εφαρμογής στον ίδιο μου τον εαυτό. To 60% της επιτυχίας στην απώλεια βάρους μου ειχε η βρώμη. Η εργασία μου είναι καθιστική, γυμνάζομαι από σπάνια έως καθόλου, όμως το βάρος χάθηκε όμορφα, χωρίς πολλές αλλαγές, απλά τις συστάσεις του γιατρού για την ποιότητα των τροφών που χρειαζόταν ο δικός μου οργανισμός, για να αναρρώσει.

Θα σας πρότεινα λοιπόν να δοκιμάσετε μια ισορροπημένη διατροφή, οχι μονοφαγικες, οχι χημικές, οχι εξαντλητικές.. αλλά με 1-2 κ.γ. βρωμη στο πρωινό, γάλα ή γιαούρτι, με δημητριακά και φρούτα. Θα δείτε σύντομα αποτέλεσμα. Θα νιώθετε αλλος άνθρωπος.. Αφήστε την για λίγο να φουσκώσει στο υγρό και μετά τρώγεται ευχάριστα.

Επίσης σας εχω μερικές προτάσεις για συνταγές που μπορούν να βάλουν στην καθημερινότητα την δική σας, αλλά και των αγαπημένων, (παιδιών συζύγων, γονιών) την βρώμη, ή αλλιώς κουάκερ!!

1. Μπάρες βρώμης με σοκολάτα
2.Κέικ καρότου με νιφάδες βρώμης
3.Κρέμα κουάκερ με δαμάσκηνα
4.Μπισκότα βρωμης με κομμάτια σοκολάτας
5.Μπισκότα βρώμης με σοκολάτα και καρύδια
6.Cupcakes βρώμης με καραμέλα
7.Cupcakes με βρώμη και μήλο
8.Pancakes απο βρώμη με αγάπη
9.Κεφτεδάκια με ούζο και βρώμη
10.Σταφιδόψωμα με βρώμη

 Τις περισσότερες τις έχω δοκιμάσει, αλλά όσες δεν δοκίμασα εμπιστεύομαι αυτόν που το έγραψε διότι τους περισσότερους τους γνωρίζω μαγειρικά!!!!

Η βρώμη μπορεί να μπει πονηρά σε πολλές συνταγές, όπως παράδειγμα μια κουταλιά στην φρουτόκρεμα για να την δέσει, στο ρυζόγαλο που λατρεύουν τα παιδιά, η στις φακές μια κουτάλια σε όλη την κατσαρόλα, που θα σας χυλώσει την φακή…. Μμμμμμμμμμμμμμμμ ή ακόμα και τριμμένη σαν αλεύρι που θα πανάρετε τα κεφτεδάκια ή τα μπιφτέκια σας..

Μπορείτε να την κάνετε καθημερινή συνήθεια.. Θα δείτε διαφορά όχι μόνο στο βάρος, αλλά και στη διάθεση σας..

Εδω μπορείτε να διαβάσετε και άλλες πιο επιστημονικές πληροφορίες σχετικά με την δύναμη της βρώμης και κατ” επέκταση της ισορροπημένης διατροφής.. Δοκιμάστε την! Αξίζει!!

Θέματα που σας απασχολούν σχετικά με την μαγειρική ή την ζαχαροπλαστική μπορείτε να μου στέλνετε στο n.kavadatou@hotmail.com.

Η Νίκη Καβαδάτου είναι μαμά δύο κοριτσιών και ασχολείται επαγγελματικά με τη ζαχαροπλαστική, γλυκαίνοντας τους καλεσμένους σε πάρτι, γάμους και βαφτίσεις με τα υπέροχα γλυκά της!

Θα την βρείτε στο www.sketiglyka.gr

eimaimama.gr