Η ψωρίαση μισεί την χαρά

Σημειώματα στον εαυτό μου

Η ψωρίαση μας κάνει να ωριμάζουμε πιο γρήγορα
και μας διδάσκει να έχουμε συμπόνια για τους άλλους.
Η χαρά είναι σαν την υγεία. Αγαθό.
Και τα αγαθά για να αποκτηθούν, το γνωρίζουμε καλά, θέλουν κόπο. Ή όχι; Μήπως θέλουν απλά τρόπο;

Η χαρά φίλοι μου είναι επιλογή!

Ρώτησα τον χαρούμενο άνθρωπο πως το καταφέρνει να είναι πάντα χαρούμενος...
Μου απάντησε πως είναι θέμα συνήθειας...
Θα ξυπνήσω το πρωί και πριν σηκωθώ από το κρεβάτι θα πω Ευχαριστώ για όλα όσα με κάνουν να χαμογελώ.
Κατά την διάρκεια της ημέρας δεν ξεγελιέμαι.
Ξέρω πως το μυαλό μου είναι ο κήπος μου.
Τον φροντίζω επιλέγοντας αυτά που θα επιτρέψω να μπουν μέσα.
Όχι σκουπίδια από την τηλεόραση και το ίντερνετ.Όχι συναισθηματικά αγριόχορτα από παραιτημένους ανθρώπους.
Η προσοχή μου πηγαίνει μόνο εκεί που αξίζει. Εκεί που οι αρχές μου, οι αξίες μου, η ψυχολογική μου ανάταση βρίσκουν κοινό σημείο.
Η καταγωγή της ύπαρξης μου περιέχει το Θείο για αυτό πρέπει να επιλέγω που χρησιμοποιώ την ενέργεια μου.
Θα επισκεφθώ sites που θα με κάνουν να γελάσω, να ανακαλύψω τρόπους να γίνω καλύτερος από αυτό που είμαι σήμερα. 
Που γεμίζουν την ανάγκη μου να ξεδιψάσω την καθημερινότητα με πράγματα που αξίζουν.

Ψάχνω να ανακαλύψω τι με κάνει χαρούμενο και το κάνω όσο πιο συχνά γίνεται:
Μια βόλτα στο βουνό ή στην θάλασσα, βόλτα με φίλους που βρίσκονται σε παρόμοιο ή και ανώτερο επίπεδο συνειδητότητας.
Ένα χόμπι, διάβασμα ή γράψιμο.
Ονειροπόληση, προγραμματισμός ενός μελλοντικού ταξιδιού ή μιας αγοράς.
Ξεκούραση του νου με προσευχή ή διαλογισμό.
Καθημερινά μοιράζομαι λέξεις και συναισθήματα με άλλους ανθρώπους.
Φροντίζω να επιλέγω με προσοχή τις σκέψεις μου ώστε φεύγοντας να μένει μόνο ενέργεια χαράς.
Σήμερα πραγματικά αξίζω το καλύτερο και μόνο το καλύτερο για τον εαυτό μου. 
Διαλέγω τις λέξεις που φωτίζουν τις στιγμές μου...

Πρόσεχε τις σκέψεις σου, γίνονται λόγια,
Πρόσεχε τα λόγια σου, γίνονται πράξεις,
Πρόσεχε τις πράξεις σου, γίνονται συνήθειες,
Πρόσεχε τις συνήθειες σου, γίνονται ο χαρακτήρας σου,
Πρόσεχε τον χαρακτήρα σου, γίνεται η μοίρα σου.

Χαλίλ Γκιμπράν.


Χαμογέλασε και η ζωή θα σου χαμογελάσει και αυτή: Στείλε αυτή την ανάρτηση σε κάποιον! :) 
                                                                                                                                                                                        
   
Από  το  Ιστολόγιο  psoriasi-me